niedziela, 20 listopada 2011

Za mało ludzi :(

Z racji tej że na razie mam mało fot do filmiku dla 1d. (sporo wyświetleń bloga,a mało zdjęć ej no ludzie! jak już jesteście to skomentujcie i weźcie udział :) ) Wysyłajcie zdjęcia do 10-11 grudnia, to chyba dość dużo czasu na zrobienie sobie i wysłania zdjęcia. Powiadomcie o tym filmiku wszystkich waszych znajomych aby i oni mogli wysłać zdjęcia :). Wszystkie zdjęcia wysyłajcie na adres (podany już w poprzedniej notce) stylesfairest@wp.pl a info jak zawsze na twitterze: @stylesfairest lub na gadu: 5018968
Pozdrawiam i mam nadzieję że włączycie się do filmiku, zatem czekam :)

9 komentarzy:

  1. Cudny blog. ;]
    Obserwuję i liczę na rewanż. <3
    http://fashionworldbyizus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wezmę udział w akcji ;) a moge wysłać swoje zdj z marchewką? :D wgl robiłam niedawno taki filmik z kumpelą (tutaj link: http://www.youtube.com/watch?v=6FuSZMnDRo0 ) i najpierw miałyśmy strasznie mało zdjęć, tak sie martwiłyśmy ale jak był ostatni dzień wysyłania zdjęć to wszystkie sie sprężyły bo sie obawiały że nie bd ich w filmiku i potem miałyśmy problem ze zmieszczeniem wszystkich zdjęć ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. do Juli przydało by się dużo ludzi coś ok.30-40 albo i więcej hehe a otrzymałam ok. 12 zdjęć a ok. 10 osób ma wysłać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie .! ale to maja być zdjecia naczych tworzy ? itd .?

    OdpowiedzUsuń
  5. do Julia co nie? no może być np. że ty i napis Poland 1D lub coś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie mam to wysłać , bo troche nie ogaeniam : ( :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też haha wyślij mi swoje zdjęcie na pocztę-> stylesfairest@wp.pl czekam :) jak byś jeszcze o coś chciała zapytać to napisz na gadu : 5018968 :)

    OdpowiedzUsuń