wtorek, 29 listopada 2011

Coraz was więcej! :D

Coraz więcej ludzi wysyła swoje zdjęcia i sporo osób powiedziało że jsc wyśle :)
To tak może od razu zacznę od sprawy co ma znaleźć się na zdjęciu :
Najważniejsze to to abyście wy tam byli ! :* no i możecie trzymać kartkę /lub wpisać na zdjęcie np. One Direction to Poland :) lub jakiś inny napis :) ( aby była np. flaga Polski,czy napis Poland :) )
Dziękuje tym co już wysłali i tym co mi pomagają i wspierają :D  ! ps.zdjęcia wysyłajcie na adres StylesFairest@wp.pl :) lub na gadu, piszcie mój numer gadu to : 5018968 :)

7 komentarzy:

  1. Ja muszę jakieś ładne zrobić i też wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze mam propozycję, żeby tam zamieścić konkretne miasto gdzie mogą koncert zrobić :P Takie plany.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. do U_ADA to wyślij zdjęcie czekam :) + napisz na gadu do mnie jbc. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyślij na mejla na -> stylesfairest@wp.pl a i jak możesz napisz do mnie teraz na gadu -> 5018968 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a na jaki adres wysyłać zdjęcia trzeba?:D @tegieka

    OdpowiedzUsuń
  6. do @tegieka na mojego mejla stylesfairest@wp.pl :) albo na gadu do mnie napisz : 5018968 :)

    OdpowiedzUsuń